Alla inlägg under september 2007

Av Peter - 30 september 2007 21:58

Blev inte mycket skrivet idag, har varit i farten hela dagen och inte hunnit med riktigt. Nu längtar jag bara till sängen så jag får orken tillbaka. jag hoppas ni haft en bra dag och tar er an den nya veckan med nya krafter.

själv har jag föräldrarsamtal i skolan imorgon och möte med Bion på kvällen men annars tänkte jag ta det lugnt och vandra med hundarna längs stranden. Hoppas ni tittar in till mig imorgon.

Nattis


Take care

Peter

Av Peter - 29 september 2007 22:20

drar mig mot sängen tidigt denna lördagskväll. Lyckas somna i soffan hela tiden och det är nog ett tecken på vad jag borde göra. Hoppas eran lördag varit bra och att ni har nåt trevligt att se fram emot inför söndagen.

Sov så gott mina vänner...


Nattis från Peter

Av Peter - 29 september 2007 17:19

Tänkte bara visa er den gamla livräddningsbåten på Fårö, hon heter "Skärsände" och kommer i havet nerför museet en gång varje år. Visst är hon vacker...


Take care

Peter

Av Peter - 29 september 2007 15:38

Tänkte ta en tur med bilen och bara koppla av, kanske kolla lite på nån loppmarknad eller nåt. Kommer garnterat hem med nån sak jag verkligen inte behöver. Men som jag ju så gärna vill ha. Jag älskar loppmarknder och att bra vandra omring där bland alla överblivna saker. Det är nog ett beroende för mig.

nåja nått beroende får man väl kosta på sig.

Mia är på shopping med sin mamma idg och hon har varit på ett ovanligt gott humör i flera dagar nu, jag längtar så mycket efter henne och hoppas hon kommer hit nästa helg. Vi hörs senare mina vänner.


Take care

Peter

Av Peter - 29 september 2007 15:26

Vad ger man till en man

som fyller sextisex

en pipa?

han röker inte

tofflor?

har aldrig sett honom gå omkring i tofflor

en prenumeration på DN?

det är konstigt

men i min familj

har det alltid ansetts vara

bedagaat och borgeligt och en aning snobbigt

att hålla sig med morgontidningar

Ge honom en åtanke?

givetvis

men rent materiellt?

vad ska han ha?

en prenumertion på Playboy?

kan inte engelska

och lär inte få titta på

bilderna heller

Min dotter säger

ge honom en mikrofon

så han kan sjunga 

jag vet vad det blir

Blommor och whisky


Take care

Peter

Av Peter - 29 september 2007 15:17

Vad leker vi med

stora pojkar har leksaker

penisförlängare

Pojkar leker med bilar

pojkarna köper dyra saker

till barnen köper pojkarna

dom leksker dom aldrig fick när dom var

små

Vuxna män (pojkar) köper

leksaker för att imponera på

vännerna

och reta grannen

pojkar tröttnar på sina

leksaker och måste

ha nya

nere vid ica jämför pojkarna sina

fyrhjuliga leksaker

och skryter lite för polarna

pojkarna åker hem och är så där

som dom vet att frun vill ha dom.

Mina egna leksaker,

eeh...

Jag bygger lego


Take care

Peter

Av Peter - 29 september 2007 15:09

Du vet att det tänder mig som fan

du utnyttjar det som en äkta

kvinna

låter brösten gunga framför mina ögon

ibland tror jag du låter dom gunga lite extra

för att reta mig

Vet det

ser i dina ögon när du vill

tror du känner en aning makt

när du får mig både

kåt och hård med

gungande bröst

Men gumman

visst fan älskar jag när dom gungar

för mig


Take care

Peter

Av Peter - 29 september 2007 15:03

Jag brukar vandra runt naken

här hemma i lägenheten är jag

naken

om du var här nu vännen skulle du säga

ta på dig kläderna, tänk om någon ser dig!

Men jag vandrar runt naken här hemma

det är den nakna sanningen.

Och älskling, varför kan du inte erkänna

att du vill ha mig naken, att du tycker om att

titta på mig när jag är så

utlämnad åt dig och

naken

så därför

vandrar jag runt naken

här hemma


Take care

Presentation

Omröstning

Vad fick dej att hitta hit till min blogg?
 En ren tillfällighet
 Genom en annan blogg
 från nån lista
 på annat sätt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<<
September 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards