Alla inlägg den 16 september 2007

Av Peter - 16 september 2007 14:59

Jag har sovit alldeles för länge idag oxå, orkade inte upp på morron. Antagligen för att de tar sån tid innan jag somnar. En arbetskamrat till Mia som oxå har hund messade henne idag och fick med henne ut på promenad i flera timmar, de behövde hon verkligen. Skönt att hon orkade ta sig ut en stund tillsammans med en annan människa. Själv sitter jag här och lyssnar på Bob Dylan och dricker kaffe. Har en sprängande huvudvärk så jag hoppas kaffet hjälper. Jag skall köra min bror och hans sambo till båten som går till Oskarshamn om en stund, dom åker till Helsingborg några dagar.


Väderleksrapport från Visby

Söndagen den 16 september:

 Molnigt och grått, regnskurar samt avtagande vind

klockan 15.08 har vi 14 grader varmt.


Take care

Peter

Av Peter - 16 september 2007 01:28

Nu i sommar så sålde mina föräldrar huset jag är uppväxt i, huset som min farfar köpte 1956. De låg i innerstan med ringmuren inne på gården. Varken jag eller min bror hade ekonomi att hålla huset kvar i familjen efter som priserna inför muren på ett sånt hus ligger på mellan 4 och 5 miljoner idag. Kändes tungt att huset försvann men skönt för mina föräldrar som nu har en lägenhet, dom orkade inte med 2 ställen men huset på landet har dom kvar vilket känns skönt. Här kommer en bildtagen på gården dagen innan flytten.


Take care

Peter

Av Peter - 16 september 2007 00:47

En halvsovande Mia upprepar hela tiden: grav, kista, jag skall grävas ner och jag skall dö...

Känns så jäkla obehagligt och jag är så rädd. Ligger och lyssnar på henne i telefonen just nu. Varför måste det vara så här. Hon ber mig hela tiden i sömnen att jag inte skall lämna henne.


Take care

Peter

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vad fick dej att hitta hit till min blogg?
 En ren tillfällighet
 Genom en annan blogg
 från nån lista
 på annat sätt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<<
September 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards