Alla inlägg den 3 september 2007

Av Peter - 3 september 2007 22:56

Klockan är snart elva på kvällen, ligger och chattar med henne, eller chattar... vi har väl mer eller mindre kontakt på msn, med mess och telefonsamtal hela tiden. I dag har jag varit orolig hela dagen för att hon skall skada sig. Har märkt självdestruktiva kännetecken som alltid skrämmer mig. Har varit en mer krisig dag än "normalt". Kände tvivel nu på eftermiddagen...

Varför gör jag det här?

Hur orkar jag?

Jag vill fly från detta jobbiga!


Men kära läsare, det finns en sak som gör att jag inte kan fly, att jag orkar trots min tvivel vissa stunder...

Det är kärlek... kärlek till en 21 årig kvinna.

Sen 7 månader har jag åkt berg och dalbana med henne.

 Hur jobbigt det än varit så är det samtidigt så mycket underbart.

Kommer att fortsätta berätta imorgon men skall krypa isäng nu


sov så gott...

Take care...

Peter

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vad fick dej att hitta hit till min blogg?
 En ren tillfällighet
 Genom en annan blogg
 från nån lista
 på annat sätt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<<
September 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards