Direktlänk till inlägg 25 oktober 2007

Jag skriver till er...

Av Peter - 25 oktober 2007 22:39

Knäppt att inte kunna se om någon besöker bloggen, tanken på att jag kanske skriver rätt ut i universum är rätt läskig. Det brukar alltid vara många som tittar in här så jag förlitar mej på att det är så nu också. Jag tänkte dra mej mot sängen nu och försöka komma upp lite tidigare imorgon. Jag är ju fantastisk på att sova bort halva dagarna. Bloggen är ännu seg som fan men sen igår lyckas jag komma in och skriva, ja nya servern är visst på väg under nästa vecka så det blir nog bättre då. Kölddimman ligger över marken och llt ser öde ut. Är väl ingen som vill ut och frysa, en och annan hundägare ser mn ju förståss men dom skyndar in rätt snabbt igen. Hur har ni andra haft det idag? Min dag blev ju lite jobbig men jag känner mej helt okej nu och lär sova gott. Hundarna ligger här brevid i korgarna men tassar säkert in i sovrummet när jag släcker sänglampan. Tja....

Jag har väl inte så mycket mer att tillföra ikväll.

Sov så gott Sverige.


Nattis från

Peter

 
 
Helén

Helén

26 oktober 2007 13:22

Visst är det tråkigt när statistiken ligger nere. Men jag tycker ändå att bloggen funkat liiite bättre senaste dagarna.

http://vardagsliv.bloggagratis.se

 
BeaTris

BeaTris

26 oktober 2007 14:43

Jag har tittat in lite nu & då, men inte kommenterat ngt vidare *förlåt* Är inte så aktiv på min egen sida heller så det kanske är därför :)

Önskar díg en fin Fredag & Trevlig helg.
Kram E

http://beatris.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Peter - 5 januari 2008 23:53

Nattis från Peter

Av Peter - 5 januari 2008 19:22

Grytan står på spisen och det doftar jäkligt gott ända ut i vardagsrummet. Ja jisses vilken sen middag det blir ikväll. Men den som väntar på nåt gott...   Take care Peter ...

Av Peter - 5 januari 2008 17:13

Take care Peter

Av Peter - 5 januari 2008 17:07

Ligger och kollar på en Eagles konsert och dricker kaffe, hundarna ligger i sina korgar och gnager på sina nykokta märgben... tja, en mjuk dag som smeker som en lätt sommarbris mitt i den kalla vintern...   Take care Peter ...

Av Peter - 4 januari 2008 17:43

Take care Peter

Presentation

Omröstning

Vad fick dej att hitta hit till min blogg?
 En ren tillfällighet
 Genom en annan blogg
 från nån lista
 på annat sätt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards