Alla inlägg den 9 oktober 2007

Av Peter - 9 oktober 2007 23:30

Sänder er lite värme i höstkylan.


Nattis

från Peter

Av Peter - 9 oktober 2007 21:11

Klockan är nio och jag är hur trött som helst, får nog bli en tidig kväll här sen. Har varit ute en sväng med hundarna och det var riktigt kyligt. Är på humör för tung gitarr rock ikväll så de blev Guns n roses i hörlurarna nu. Det är ett bra sätt att rensa huvudet innan man skall sova. Men naturligtvis måste jag ha lite kaffe ännu ikväll.


Take care

Peter

Av Peter - 9 oktober 2007 18:37

Dom slog

sparkade och skrek

Dom jagade honom som

jägarna jagar en räv

han fick ta emot

smärtan dom skänkte honom

pojkarna hjälptes åt att ta hand om honom

tillsammans såg dom till att jobbet blev grundligt utfört

en ensam sextonåring som krossades och förblödde på marken

medans en grupp tonnåringar tävlade i att vara "tuffa"


Det är i det här samhället min dotter, och era barn skall växa upp.

Det är i detta land vi skall släppa ut våra barn

Sverige Sverige fosterland...

Av Peter - 9 oktober 2007 17:22

Ja rubriken samanfattade ju rätt bra vad jag gjort, och ett underverk: jag städar! Ja jag kom igång till slut och tur var väl det. Tänk va det går mycket lättare när man har en kaffemugg att bära runt på.

Skall fortsätta en stund till nu när jag ändå är igång, ni vet det är ju farligt att sätta sig ner...


Take care

Peter

Av Peter - 9 oktober 2007 14:20

Borde verkligen städa lite här hemma men hjälp va det är segt idag. vandrar mest runt och kollar på allt som borde göras, hamnar framför datorn och dricker kaffe. Får väl spara stäningen till senare för det är nog ingen som gör det åt mig. Skall iväg och handla så kanske jag får lite mer ork att sätta fart här. Men om det är nån som känner för att hjälpa till så är det bara att komma hit.


Take care

Peter

Av Peter - 9 oktober 2007 12:39

Om det är så

ja då får du ta mej med

den dagen lovar jag att följa dig

men lien får du släpa på själv

Bränn mej och skicka den där askan sen

skicka den på posten till nåt ställe där dom just då

är i behov av lite aska

men jag vill ha en deal med dig,

och schack tänker jag inte spela

Dealen är att du tar av dig huvan så jag får se dej

i gengäld så följer jag med dig

och tro inte att du får mej att sitta och spela på nån

jävla harpa där uppe.

jag skall ha med gitarren och en stor jävla förstärkare

sen skall du få höra änglasång som rockar

förresten, skicka mitt biskopskors med den där askan


Take care

Peter

Av Peter - 9 oktober 2007 12:17

Havet är frihet

Havet är skrämmande

underbart

och vackert som fan


Take care

Peter

Av Peter - 9 oktober 2007 12:08

Har varit och kopplat in en ljudanläggning till mina föräldrars teve och kom just hem igen, nä nu ljuger jag. har ju varit på prommenad med hundarna oxå. En härlig tur ute på berget i solskenet. Jag hoppas ni har detta underbara väder på andra sidan Östersjön oxå. Tyvärr så måste jag nog göra ett ryck med städn ing idag innan dlottern är tillbaka imorgon. Mia har ännu sin vän kvar hos sig och jag längtar som fan efter henne. verkar som jag inte kan vara utan henne trots allt jag får gå igenom...

Jag älskar henne, så är det bara. Jag älskar henne för mycket för att lämna henne. känslorna som jag trodde höll på att dö, dom känslorna har kommit tillbaka nu när allt är lugnare igen. vad pysslar ni andra med idag?

Vad händer runt om i landet denna måndag?


Take care

Peter

Presentation

Omröstning

Vad fick dej att hitta hit till min blogg?
 En ren tillfällighet
 Genom en annan blogg
 från nån lista
 på annat sätt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards