Alla inlägg den 15 oktober 2007

Av Peter - 15 oktober 2007 23:10

Oj va jag slarvat med bloggen idag, inte haft nån tid över direkt. Skall bättra mej imorgon. Ni får sova så gott.


Nattis från

Peter

Av Peter - 15 oktober 2007 15:31

Har hamnat vid spisen och svänger ihop tacos, enkelt snabbt och bra. Ja framför allt gott. Skall strax övergå till att hålla dammsugaren sällskap en stund och få bort allt hundhår, väldans va dom fäller just nu. Har varit runt på stan och fått riktigt mycket gjort idag så jag känner mej nöjd med mitt dagsverke. Kan med gott samvete sätta mej ner vid teven och njuta av mina tacos sen. Kan meddela att vi har riktigt skönt väder idag solen tittar fram och det är en behaglig temperatur ute. Har haft ett trevligt samtal med dotterns mamma idag, är så skönt att vi är vänner och kommer så bra överens ang vårt barn. trodde nog aldrig att det skulle bli så här när jag tänker på att vi inte kunde prata med varandra för några år sen. Ja tiden läker faktiskt många sår och jag undrar varför jag var så arg på henne då.

Jag hoppas grannarna gillar min musik, kom just på att jag nog bör dra ner stereon lite så dom inte blir störda. är rätt lyhört i detta hus så man får tänka sej för lite. Jag har annars bra grannar här i kåken och har lärt känna dom nu efter snart 10 månader. dags att dammsuga så jag inte blir sittande här resten av dagen.


Take care

Peter

Av Peter - 15 oktober 2007 11:55

Skall en sväng till apoteket och även fixa en del andra ärenden. Har varit på en promenad ute på berget med hundarna som nu är nöjda och glada. Märkligt att det efter en sån jäkla natt kan komma en sån bra dag. Verkligen skönt. Hörs senare.


Take care

Peter

Av Peter - 15 oktober 2007 09:41

Sitter vid köksbordet med en mugg kaffe och tittar ut över havet.

Det blev dåligt med sömnen i natt så det var tungt att komma upp idag.

Hade massa jobbiga tankar, funderingar och beslut som höll mej vaken.

Det var faktiskt skönt att natten tog slut så jag slapp ligga där och tänka.

Får nog bli en lång tur med hundarna så jag kommer ut och kan rensa huvudet lite. Kaffet gör underverk med huvudvärken och jag har bryggt en stor kanna idag. Skall träffa brorsan sen och hämta nycklar så jag kan ta ut hans hundar när han jobbar.

Känns trots allt som det kommer bli en bra måndag, känner mej positiv när jag sitter här och skriver men jag mår ju  alltid bra av att skriva.

Jag längtar efter arbetslivet men läkarna vill ge mej sjukpenning 2 år framåt nu och dom har nog rätt, jag är nog inte redo även om jag så gärna vill.

Har varit så pass dålig som jag varit då skall man nog ta det lugnt så det inte händer igen. Hoppas ni får en bra måndag, ja en bra vecka förresten och att ni tittar in här ibland.

Vi hörs under dagen.


Take care

Peter

Presentation

Omröstning

Vad fick dej att hitta hit till min blogg?
 En ren tillfällighet
 Genom en annan blogg
 från nån lista
 på annat sätt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards