Alla inlägg den 11 oktober 2007

Av Peter - 11 oktober 2007 22:16

Sov så gott

Peter

Av Peter - 11 oktober 2007 21:03

Hela tiden ligger den där

alldeles framför oss

behövs bara ett enda steg

ett steg så har vi passerat den

ända frågar man var gränsen går

sällan vet man när den passeras

ibland tycker man den är nådd

antagligen finns det hur många gränser som helst

bara ett enda steg behövs det


Take care

Peter

Av Peter - 11 oktober 2007 20:02

Pratar med Mia telefon...

Suck!

Sur, arg, grinig och gnällig

allt är fel...

 Vad håller jag på med..........

Av Peter - 11 oktober 2007 18:14

Av ren nyfikenhet så lägger jag in en ny omröstning några dagar. Har blivit så väldans många besökare här så det vore kul att veta hur ni hittar hit.

så hjälp mig gärna med att svara på den och stilla min nyfikenhet.


Take care

Peter

Av Peter - 11 oktober 2007 17:42

Nä nu lägger vi på en gnutta kärlek här i bloggen va...

Av Peter - 11 oktober 2007 17:33

Kommer på mig själv att jag skriver så aggresiva inlägg ibland och väldigt mycket svordomar, men det är mitt sätt att skriva.

Vi har för lite rebeller kvar i Svea rike.

Ingen ryter till och säger ifrån. Nu är jag ju en "hopplös romantiker"

och jag vet inte hur kombinationen funkar med det lite rebelliska. För vart tog ungdomarna med det kommer tydligen an på oss att ryta till ibland.

Och vissa dagar finns det mer att bli upprörd över än andra. Tur att jag inte läser mer tidningar än vad jag gör för hjälp va svordomar ni skulle få läsa då.

Jag hoppas den romantiska och kärleksfulla sidan av mig uppväger den ilskna. Ja sån här är jag och det visste ni ju redan.


Take care

Peter

Av Peter - 11 oktober 2007 16:48

Kaffe och tunnbrödsrulle...

Ja nån riktig middag är det väl inte

men gott och enkelt en sån här dag

när man är allmänt seg och orkeslös, har lagt alls sysslor på hylla tills imorgon. teven hägrar och nån bra crim serie eller nåt. Dottern är hos sin mamma och jag kan utan dåligt samvete bara ha det bra.


Take care

Peter

Av Peter - 11 oktober 2007 16:18

Jag skall packa alla oväsentligheter

i en stor jävla pappkartong

och jag skall tejpa igen den

utav bara fan

och sen bära den där kartongen till nåt litet

postkontor om det finns sånna kvar

om sen kassörskan säger att sånna stora paket

kan man inte skicka så svarar jag bara att

det ger jag fullständigt fan i!

skicka hela skiten åt helvete

och hälsa dom från mej...


Take care

Peter

Presentation

Omröstning

Vad fick dej att hitta hit till min blogg?
 En ren tillfällighet
 Genom en annan blogg
 från nån lista
 på annat sätt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards