Alla inlägg den 3 oktober 2007

Av Peter - 3 oktober 2007 23:55

Köp röda säger du

Kan dom inte vara gula frågar jag

Nej köp dom röda svarar du

Och jag köper då dom gula

Varför köpte du inte dom röda frågar du då mej

För att jag tycker om gula ljuger jag då


Hade du bett mej köpa gula så hade jag ju köpt dom röda

Jag vill va obstinat idag, som ett trotsigt barn skall jag vara

Köpte dom gula för att hävda mej

Idag är jag fri

självständig

egotrippad

I dag är jag Peter

Och vet ni...

fan va jag är stolt över att vara just Peter

till och med är jag stolt över att vara obstinat


Take care

Peter

Av Peter - 3 oktober 2007 23:34

Har försökt logga in hela dagen men inte lyckats, tycker det har varit trassligt här på bloggen i flera dygn nu...

Är det fler som märkt av det?

Jag har varit på marknad med min dotter idag och haft en härlig eftermiddag trots det gråa vädret. Efter marknaden handlade vi med oss mat hem från Mac Donalds och myste i tevesoffan. Min lilla ängel sover nu och jag skall strax lägga mig själv, är rejält trött efter att ha vandrat runt i trängseln på marknaden. Det enda jag hört från Mia idag var hennes plannering av att ta sitt liv, sen har det varit tyst. Kanske för att jag inte hört av mig. Har faktiskt inte orkat göra det efter gårdagen. Kändes viktigare med en bra dag med dottern och det blev det verkligen. hur har ni haft det idag? jag ser att jag har 5 st kommentarer från er men bloggen trasslar så pass att jag inte kommer åt dom heller. Läser dom så fort jag kan. I morgon är det upp tidigt som vanligt så dottern kommer i skolan och sen skall jag åka runt med bioprogram till 13 skolor innan hon slutar. Ja kära vänner...


Take care

Peter

Presentation

Omröstning

Vad fick dej att hitta hit till min blogg?
 En ren tillfällighet
 Genom en annan blogg
 från nån lista
 på annat sätt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards