Alla inlägg den 29 oktober 2007

Av Peter - 29 oktober 2007 15:08

Jag lyckades äntligen komma in på bloggen men ser att några av inläggen jag skrev igår försvann eftersom det inte gick att att godkänna dom.

vi har en grå och kall dag här idag, riktig höst med blåst och marken full av gula och röda löv. Det är verkligen vackert med alla färger så här års. Jag har varit och tittat på platt-teve på el-giganten idag och funderar på att köpa en men kan inte bestämma mig så jag får väl fundera ett tag till.

Skall snart gå och handla, måste ju hitta på nåt att äta till middag ikväll.

Men det får bli nåt enkelt och snabblagat tror jag. Nästan synd att smutsa ner mitt nystädade kök. Hoppas allt är bra med er och att ni har en fin måndag. Om jag kommer in på bloggen mer idag så skriver jag nåt senare mot kvällen.


Take care

Peter

Presentation

Omröstning

Vad fick dej att hitta hit till min blogg?
 En ren tillfällighet
 Genom en annan blogg
 från nån lista
 på annat sätt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards