Alla inlägg den 2 oktober 2007

Av Peter - 2 oktober 2007 23:15

Nattis

från Peter

Av Peter - 2 oktober 2007 23:06

Han är skitförbannad på allt, ber mig sticka, fara åt helvete...

Vet ni, jag funderar verkligen på att lämna henne. Känns just nu som om jag har fått nog, tagit tillräckligt. Jag måste tänka på mig själv och min dotter. mia suger energin och kraften ur mig och jag får bara skit för att jag kämpar och vill hjälpa. Tror ärligt inte att jag orkar mer nu. Jag skulle nog må mycket bättre själv. Tror inte någon kan hjälpa Mia för hon stöter bort alla som bryr sig. Alla vänner har övergivit henne nu och bara jag är kvar... Jag har fått ta emot så mycket elakt och orättvist ikväll, vill bara sätta mig ner och gråta...

Jag kan inte ta på mig hennes problem och hennes sjukdom...

allt har blivit för mycket och hon håller på att döda mina känslor nu.


Take care

Peter

Av Peter - 2 oktober 2007 19:55

Det regnar...

smattrar mot rutan på ett hemtrevligt sätt, värmeljusen känns ännu mer mysiga när man hör regnet. Väntar ännu på att få prata med Mia och höra hur det har varit. Hon har messat och jag märker att det inte är bra alls, jag hoppas hon ringer snart. Själv ligger jag i soffan och har just tittat på        Dr Phil. Otroligt vad han kan göra för behövande människor. Jag hör av mig senare ikväll, lite svårt att skriva just nu innan jag fått veta hur hon mår.


Take care

Peter

Av Peter - 2 oktober 2007 16:31

Har varit på födelsedgskaffe och skall snart ner och göra lite jobb på bion. Mia har varit på sitt fjärde besök på psyk och jag väntar på att hon skall höra av sig och berätta hur det gick. Jag har inga stora förhoppningar utan är mest rädd för en krasch ikväll. Hon har inte ringt ännu men jag lovar att återkomma och berätta ikväll hur det gått. Mia var helt färdig av stress och ångest över att gå dit så vi får väl se vad som hänt där idag.

Vi håller på att förbereda allt inför barnbion under hösten och jag skall ner dit nu strax så jag återkommer till er senare och skriver mer, förhoppningsvis har Mia hört av sig då, jag är rädd att hon skadar sig och inte ringer men hoppas jag har fel.


Take care

Peter

Av Peter - 2 oktober 2007 00:26

Önskar att du låg här brevid mig nu, att du låg på sidan så jag kunde ligga bakom och hålla om dig. Önskar att du låg här när jag vaknar imorgon.

Jag älskar dig och vill va med dig, jag vill ha dig älskling.

På alla sätt vill jag ha dig.....

Men jag är ensam i en dubbelsäng i natt.

Om några dagar ligger du här brevid mig, somnar i min famn. Ligger här brevid när jag vaknar.


Take care

Peter

Presentation

Omröstning

Vad fick dej att hitta hit till min blogg?
 En ren tillfällighet
 Genom en annan blogg
 från nån lista
 på annat sätt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards