Alla inlägg den 13 oktober 2007

Av Peter - 13 oktober 2007 23:56

Sov så gott

från Peter

Av Peter - 13 oktober 2007 23:52

varför skulle inte du kunna ringa på dörren just nu, ta mej i handen och säga att du oxå var så ensam ikväll

Du leder mej till sängen

 där vi kan dricka rödvin och skratta hela natten...

Det enda jag kan säga är

Kyss mej

kyss mej rått och romantiskt

kyss mej som eld och is


Take care

Peter

Av Peter - 13 oktober 2007 23:46

Du v et det precis

vet hur du skall hantera sånna som mej

sånna där män som vill bli retade och upphetsade

som gärna får ett mindre kåtslag och en rejäl

krafig orgasm innan han somnar.

En man som tar för sej och vet vad han vill ha av dej

en man som vet vad en kvinna vill ha och kan ge henne det

En man som förstår kvinnor och deras sexuella njutning

Någon som inte bara sätter på i några minuter.

Det är precis dej jag vill dela sängen med ikväll


Take care

Peter

Av Peter - 13 oktober 2007 23:42

Dom springer

jagar och stressar

dom grälar

slåss och processar

i domstolen

Dom processar om sina barn

för att få mest tid med barnen

för att hämnas

plåga varandra

Men...

Kärlek då?

när är det tid för kärlek...


Take care

Peter

Av Peter - 13 oktober 2007 23:35

Skulle vilja köpa en nordsvensk häst

rida honom rakt opp i skogen

skulle vara min vän den hästen

och följa mej på en lång resa

rakt ut i det och okända

utan mening, mål eller klocka

Vi skulle förstå varandra och vara ett, hästen och jag

Rakt ut i vintern, genom snön mot nya jävla mål

Mot nya jävla mål...


Take care

Peter

Av Peter - 13 oktober 2007 23:18

Vi spelade på krogarna, på olika scener och sjöng med våra gittarer...

Kväll efter kväll satt vi på dom där senerna, upptäkte då att jag är otroligt exhibitionistik. Att stå längt fram, framför bandet och sjunka, att ha alla strålkasstare mot sej, att son sångare stå längst fram. Och att synas mest och ha kontakten med publiken. Dett var en mardrröm och en kick. och det var underbart att få stå där inför allas se, se dom sjunga med och gilla det vi gjorde. Krogarna ja...

krogarna blev mitt andra hem i femton år

Älskade mitt jobb som kock och ofta jobbade man 15 timmarspass. Ändå längtade jag till jobbet varje dag. Jag skulle göra vad som helst för att få komma tillbaks till krogarna när jag blir frisk.

Ett råd till er kvinnor. det går inte att ha ett förhållande med en krogmänniska eller en musiker

Krogjobbet älskar han mer än er

Och en gitarr är en kvinnas största konkurrent i ett förhållande.

det bara är så...

Tro mej jag vet...


Take care

Peter

Av Peter - 13 oktober 2007 23:07

Tänkte börja dra mej mot sängen snart och tittar in en sista gång och säger nattis till er alla, jag har haft det så bra ikväll och bara slöat. Riktigt njutigt av att vara ensam och lägga bort mobil och dator. Det kommer en ny dag imorgon och jag har massor att skriva till er men tyckte att jag behövde lite semester från tangenterna ikväll. man får nya krafter om uppslag att skriva om sånna här "soffkvällar". Mår så bra ikväll och känner mej så avslappnad. vet att en del av er inte alls mår bra ikväll och jag hoppas ni får en bättre dag imorgon. farligt att sätta sej här märker jag för nu börjar tangenterna bli dansbana för fingrarna igen, kallas väl pekfingervalsen tror jag.

fan vet om det inte blir nåt mer inlägg ikväll ändå. Jag känner änglarnas närvaro ikväll och hur dom fyller mej med positiv energi. Nya krafter att hantera det mediala och att kunna göra det som jag är född till.


Take care

Peter

Av Peter - 13 oktober 2007 20:14

Kära vänner...


Har varit så slö med skrivandet idag, har varit fullt upp och datorn har fått vila sig. Nu tittar jag på engelska kriminalserier på Viasat crime och dricker iskall citronsaft. Har en massa tankar men orkar inte skriva så mycket ikväll så inläggen lär väl komma i natt eller imorgon. Undrar hur många som sitter och läser bloggar en lördags kväll. Ni kan väl skriva en kommentar om eran lördagskväll så får vi se hur läget är runtom i landet.


Take care

Peter

Presentation

Omröstning

Vad fick dej att hitta hit till min blogg?
 En ren tillfällighet
 Genom en annan blogg
 från nån lista
 på annat sätt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards