Direktlänk till inlägg 23 september 2007

Sweet dreams...

Av Peter - 23 september 2007 22:48

Bara ett litet ord på vägen. Önskar er alla en god natt och sov så gott.


Nattis från

Peter

 
 
BLomst

BLomst

23 september 2007 23:12

Ha en fredfull og god natt (:

http://blomst.bloggagratis.se

 
Kärleksdravel

Kärleksdravel

23 september 2007 23:59

Hello Peter...Eftersom jag skriver så gjorde du rätt beträffande kommentarskrivningen...Kul att du skriver =)

Jag läste om din helg som verkar ha varit både upp o ner för dig...Det här med din tjej är så tragiskt så jag vet inte vad jag ska säga...men en sak jag själv känner igen mig på är det här med att vara arg på obesvarade sms...Och det är nog fasiken något vi alla tjejer borde jobba mera på!!! Man mår dåligt och då är helt plötsligt hela världen emot oss...Ingen som svarar när man ringer behöver inte betyda att personen INTE vill prata med en utan bara inte är nära en telefon... Ett tips från mig kan vara att du sätter dig ner och prata med henne om hur du känner och sen försöka vara så ärlig du bara kan mot henne (vilket jag inte misstro dig om) sen är det upp till henne att ta emot din ärlighet...Hoppas det löser sig till det bästa

Take Care

http://karleksdravel.bloggagratis.se

 
BeaTris

BeaTris

24 september 2007 07:24

Vad kul att du skrev & det gick ju bra så du är på rätt spår.

Om du vill att din signatur ska bli länkbar skriver du in din adress till bloggen (http://cepa.bloggagratis.se)
Sen är det ju viktigt att dom 4 bokstäverna blir i rätt ordning....det blir en glad gusmiley, det såg du säkert.

Om du vill ha länkar i dina inlägg så markerar du ordet du vill ska vara länkbart, sen finns det ju som ett skrivbordsfält där du kan välja olika saker, knappen för att göra en länk ligger tredje från höger & när du markerar ordet så blir den "synlig". klicka där & du får upp en liten ruta. I översta raden skriver du in adressen dit du vill länka. Är det till ett gammalt inlägg så högerklicka på rubriken & välj copy shortcut lr om du har på svenska. Du kan även välja om du vill ha länken i samma fönster eller om det ska öppnas ett nytt.

Kanske lite väl ingående beskrivning men det är alltid svårt att beskriva för någon annan :)Speciellt & skriva utan att kunna visa, men jag tror du har grepp om det :)

Ha en fin dag.
Kram E

http://beatris.bloggagratis.se

 
Kärleksdravel

Kärleksdravel

24 september 2007 12:14

Godmorgon...Hoppas förklaringen hon gav dig hjälper dig på rätt spår...Hoppas du har en bra dag

http://karleksdravel.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Peter - 5 januari 2008 23:53

Nattis från Peter

Av Peter - 5 januari 2008 19:22

Grytan står på spisen och det doftar jäkligt gott ända ut i vardagsrummet. Ja jisses vilken sen middag det blir ikväll. Men den som väntar på nåt gott...   Take care Peter ...

Av Peter - 5 januari 2008 17:13

Take care Peter

Av Peter - 5 januari 2008 17:07

Ligger och kollar på en Eagles konsert och dricker kaffe, hundarna ligger i sina korgar och gnager på sina nykokta märgben... tja, en mjuk dag som smeker som en lätt sommarbris mitt i den kalla vintern...   Take care Peter ...

Av Peter - 4 januari 2008 17:43

Take care Peter

Presentation

Omröstning

Vad fick dej att hitta hit till min blogg?
 En ren tillfällighet
 Genom en annan blogg
 från nån lista
 på annat sätt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<<
September 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards