Direktlänk till inlägg 21 september 2007

Måste bara få visa min ö.

Av Peter - 21 september 2007 12:15

För att ni nu skall förstå vad jag åker hem till så måste jag bara få visa en bild, kanske lockar den er att åka hit. bilden är från Fårö, den lilla ön norr om Gotland. Jo förresten, Mia åkte till simhallen med sin syster idag och är riktigt pigg trots den jobbiga natten. Påminner igen om "hjälp från publiken", ni som är nya här hos mig får gärna läsa lite bakåt och säga er mening om mig i omröstningen. Här kommer alltså bilden från Fårö.


Take care

Peter

 
 
Kärleksdravel

Kärleksdravel

21 september 2007 15:26

Med tanke på att jag själv varit väldigt långt nere i skiten emellanåt och har mina svackor titt som tätt så måste jag bara fråga dig en sak...Vad säger ditt hjärta om hela den här situationen egentligen? Orkar du själv med det? För det finns ju inga kommentarer som skulle kunna få dig att handla rätt om du inte kollar till ditt inre...Hårda ord men jag hade hoppats att andra sagt det till mig när jag varit förblindad av situationer jag inte vetat hur jag ska handskas med... Ingen kan förstå hur du känner och ingen kan förstå varför du är ihop med någon som hela tiden drar ner dig i en massa oro. Det är bara du själv som kan sätta dig ner o ransaka dig...Kärleken är blind många gånger samt att du kan inte rädda hela världen men ett litet försök skadar ju inte...

Hoppas du förstod lite av det jag skrev

Ha en bra helg

http://karleksdravel.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Peter - 5 januari 2008 23:53

Nattis från Peter

Av Peter - 5 januari 2008 19:22

Grytan står på spisen och det doftar jäkligt gott ända ut i vardagsrummet. Ja jisses vilken sen middag det blir ikväll. Men den som väntar på nåt gott...   Take care Peter ...

Av Peter - 5 januari 2008 17:13

Take care Peter

Av Peter - 5 januari 2008 17:07

Ligger och kollar på en Eagles konsert och dricker kaffe, hundarna ligger i sina korgar och gnager på sina nykokta märgben... tja, en mjuk dag som smeker som en lätt sommarbris mitt i den kalla vintern...   Take care Peter ...

Av Peter - 4 januari 2008 17:43

Take care Peter

Presentation

Omröstning

Vad fick dej att hitta hit till min blogg?
 En ren tillfällighet
 Genom en annan blogg
 från nån lista
 på annat sätt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<<
September 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards