Direktlänk till inlägg 21 september 2007

Natt i Visby

Av Peter - 21 september 2007 00:52

Blev sent ikväll oxå, men nu har jag slutligen hamnat i sängen. De är svalt och skönt och jag hoppas jag somnar snabbt, de blir ju ännu en tidig morgon så dottern kommer i skolan. Jag skall packa lite medan hon är där så vi kan åka direkt ut till ön när hon slutar, Vi får åka in till Visby lite tidigare än vad jag tänkt på söndag för det är ju "Barnens dag" och det kan man ju inte missa när man är 7 år. Skall ta en lång promenad längs stranden med hundarna när vi kommit ut imorgon. Det är möjligt att jag åker ut i veckan igen när dottern är lämnad hos sin mamma på söndag kväll, inte bestämt mig ännu men de lutar nog åt det, har lite att bygga och snickra med där och det måste vara klart innan snön kommer... Ja pyssel och fix finns det ju alltid men jag måste skärpa mig och ta tag i det mediala arbetet igen, det är många som väntar på mig och ringer, kan ju inte bara skjuta fram allt utan måste jobba på lite. Nu ropar John Blund här och jag skall släcka lampan.


Take care

Peter

 
 
kärleksdravel

kärleksdravel

21 september 2007 01:45

*ryser* Varför gick det en kall kår genom ryggraden på mig när jag hamnade på din sida tro? Jag lägger en länk på min sida så kan jag besöka den igen och se vad det var som gjorde att jag bara fastnade för den =)

Take care

http://karleksdravel.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Peter - 5 januari 2008 23:53

Nattis från Peter

Av Peter - 5 januari 2008 19:22

Grytan står på spisen och det doftar jäkligt gott ända ut i vardagsrummet. Ja jisses vilken sen middag det blir ikväll. Men den som väntar på nåt gott...   Take care Peter ...

Av Peter - 5 januari 2008 17:13

Take care Peter

Av Peter - 5 januari 2008 17:07

Ligger och kollar på en Eagles konsert och dricker kaffe, hundarna ligger i sina korgar och gnager på sina nykokta märgben... tja, en mjuk dag som smeker som en lätt sommarbris mitt i den kalla vintern...   Take care Peter ...

Av Peter - 4 januari 2008 17:43

Take care Peter

Presentation

Omröstning

Vad fick dej att hitta hit till min blogg?
 En ren tillfällighet
 Genom en annan blogg
 från nån lista
 på annat sätt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<<
September 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards