Direktlänk till inlägg 20 september 2007

kan inte sova.

Av Peter - 20 september 2007 00:09

Bara ett litet ord från mig så här efter midnatt. Jag hoppas dom flesta av er sover nu. Jag bara låg och vände på mig i sängen så jag loggade in en stund.

Dottern sover och hundarna ligger i sina korgar, allt är så tyst och sova borde även jag. Lyssnar på vinden i träden och regnet som slår mot rutan. Vi har den 20 september i dag och min dotter har redan gått 21 dagar i första klass. kvart över sex skall jag upp så hon kommer till skolan till åtta. Har tvättstugan på förmiddagen och hoppas att allt kommer vara bra med Mia hela dagen, efter att jag sagt ifrån rejält idag så funkar allt mycket bättre igen och jag hoppas det håller i sig. Känner mig lite som "Den ensamma lilla mamman" i den där serietidningen man förbannar smulorna och tvätten och växer ihop med dammsugaren. Inte en dans på rosor alla gånger att vara ensamstående pappa. Herre gud va jag lät patetisk och ynklig nu. Men ynkliga måste alla få vara ibland. Om ni läser detta redan inatt så hoppas jag ni oxå somnar snart för själv skall jag göra ett nytt försök nu.


Take care

Peter

 
 
BeaTris

BeaTris

20 september 2007 20:43

Inte alls patetisk & ynklig....det är krävande att vara ensam. Mycket man ska hinna & "måste"

Jag har en sån dag då jag bara stressat runt. Orkar inte kolla igenom mina blogglänkar....ännu mindre skriva i min egen. Tog mig dock lite kraft att läsa din.

Ska läsa vidare nu innan jag ska i säng.
Godnatt :)

http://beatris.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Peter - 5 januari 2008 23:53

Nattis från Peter

Av Peter - 5 januari 2008 19:22

Grytan står på spisen och det doftar jäkligt gott ända ut i vardagsrummet. Ja jisses vilken sen middag det blir ikväll. Men den som väntar på nåt gott...   Take care Peter ...

Av Peter - 5 januari 2008 17:13

Take care Peter

Av Peter - 5 januari 2008 17:07

Ligger och kollar på en Eagles konsert och dricker kaffe, hundarna ligger i sina korgar och gnager på sina nykokta märgben... tja, en mjuk dag som smeker som en lätt sommarbris mitt i den kalla vintern...   Take care Peter ...

Av Peter - 4 januari 2008 17:43

Take care Peter

Presentation

Omröstning

Vad fick dej att hitta hit till min blogg?
 En ren tillfällighet
 Genom en annan blogg
 från nån lista
 på annat sätt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<<
September 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards