Direktlänk till inlägg 18 september 2007

Mia krossar min styrka...

Av Peter - 18 september 2007 22:50

De blev en kort dag för mig men fan så jobbig.

Hat, bitterhet och ilska har jag bara lyssnat på, det har inte varit riktat mot mig men ändå....

GUD GE MIG STYRKA!

Vad har jag gett mig in på? hur fan skall jag orka? det är ju inte ens nån som tvingar mig att gå igenom det här. Jag har valt det själv, skulle alltså kunna säga "tack och hej" när som helst. VARFÖR? snälla ni ge mig styrka och råd, hjälp mig förstå varför jag genomlider det här? För lider gör jag, det gör ont som fan. Denna kväll är en av de värsta och jag tvivlar på allt, tvivlar på mig själv. Så snälla ni, kära läsare hjälp mig. Behöver era ord just nu. Vad tänker ni när ni läser, vad tycker ni om mig och vad jag håller på med. Ikväll viskar jag hjälp...


Take care

Peter

 
 
BeaTris

BeaTris

19 september 2007 07:42

Jag tror du genomlider det för att du känner att Mia bara har dig....om du överger henne kan det bl dödsstöten. Kärlek är stark nog att övervinna hinder.....ni har ju ett rätt stort hinder i erat förhållande & det gäller att kämpa. Men hur länge du ska orka kan jag inte svara på....du måste tänka på dig själv oxå så du inte dras ner igen om du har mått dåligt tidigare. Du & Din dotter är det viktigaste i ditt liv....tänk på det, din dotter märker av det som händer runt omkring....mår inte du bra så gör inte hon det.

Det är en ny dag nu & jag hoppas natten kunnat ge dig lite ny ork & kraft.
Kram E

http://beatris.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Peter - 5 januari 2008 23:53

Nattis från Peter

Av Peter - 5 januari 2008 19:22

Grytan står på spisen och det doftar jäkligt gott ända ut i vardagsrummet. Ja jisses vilken sen middag det blir ikväll. Men den som väntar på nåt gott...   Take care Peter ...

Av Peter - 5 januari 2008 17:13

Take care Peter

Av Peter - 5 januari 2008 17:07

Ligger och kollar på en Eagles konsert och dricker kaffe, hundarna ligger i sina korgar och gnager på sina nykokta märgben... tja, en mjuk dag som smeker som en lätt sommarbris mitt i den kalla vintern...   Take care Peter ...

Av Peter - 4 januari 2008 17:43

Take care Peter

Presentation

Omröstning

Vad fick dej att hitta hit till min blogg?
 En ren tillfällighet
 Genom en annan blogg
 från nån lista
 på annat sätt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<<
September 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards