Direktlänk till inlägg 18 september 2007

Har inte pratat med Mia idag, Hon letar alkohol och kämpar för att inte skada sig...

Av Peter - 18 september 2007 17:47

Jag har sovit till halv fem idag, förkylningen och febern är tebax en omgång till så jag är matt. Jag blir alltid så trött när jag får 39 grader. Mia har en djävulsk dag och har messat flera gånger. Hon har letat alkohol i huset och är hela tiden en sekund från att skada sig. Jag känner mig hemsk som inte gör något idag men jag orkar helt enkelt inte, jag behöver den här dagen för mig själv för att orka. Jag är rädd att jag inte kommer klara det här, rädd att de skall bli för tufft. Jag ställer ju upp hela tiden men har ingen själv...

Ingen som kan stötta mig när det blir för mycket. Jag tänker ta nya taag imorgon om Mia fortfarande lever då, jag vet intew just nu om hon är i livet för det är tyst från henne på ett sätt som jag inte är van vid. Men ärligt så orkar jag inte tänka så mycket på det just nu. jag hoppas hon reder ut en dag utan mig och tar sig igenom idag.

Så härlig med så många läsare hela tiden och det ger mig faktiskt lite stöd.

Jag återkommer nån mer gång under kvällen till er, tills dess...


Take care

Peter

 
 
BeaTris

BeaTris

18 september 2007 18:16

Jag hoppas oxå hon klarar sig en dag utan dig....du kan inte vara hennes livvakt dygnet runt. Fokusera på att bli frisk & feberfri....det är inte att leka med.

Kram E

http://beatris.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Peter - 5 januari 2008 23:53

Nattis från Peter

Av Peter - 5 januari 2008 19:22

Grytan står på spisen och det doftar jäkligt gott ända ut i vardagsrummet. Ja jisses vilken sen middag det blir ikväll. Men den som väntar på nåt gott...   Take care Peter ...

Av Peter - 5 januari 2008 17:13

Take care Peter

Av Peter - 5 januari 2008 17:07

Ligger och kollar på en Eagles konsert och dricker kaffe, hundarna ligger i sina korgar och gnager på sina nykokta märgben... tja, en mjuk dag som smeker som en lätt sommarbris mitt i den kalla vintern...   Take care Peter ...

Av Peter - 4 januari 2008 17:43

Take care Peter

Presentation

Omröstning

Vad fick dej att hitta hit till min blogg?
 En ren tillfällighet
 Genom en annan blogg
 från nån lista
 på annat sätt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<<
September 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards