Direktlänk till inlägg 18 september 2007

Andra besöket på psyk för Mia...

Av Peter - 18 september 2007 00:40

Lovade ju berätta för er hur de gick.

De råder väl delade meningar om det, jag tyckte det gick bra och att psykoterapeuten sa saker som hon borde säga, sånt jag velat säga. Mia själv däremot var både arg och ledsen eftersom hon tyckte att hon bara fick ta emot kritik och att det hon fick höra inte va sant. Men sanningen är hård ibland och svår att ta, nästa besök lär inte bli lättare för det här var ju bara början. I dag fick jag ju se att nåt hände och att Mia skulle reagera så här visste jag ju innan. Jag återfick tron lite på vården i dag.


Take care

Peter

 
 
BeaTris

BeaTris

18 september 2007 06:53

Låter ju lite bättre än förra gången & även om du till viss del håller med psykoterapeuten så betyder ju inte det att du älskar Mia mindre....fortsätta finnas där & stötta henne i det svåra så blir det förhoppningsvis lättare med tiden.

Var rädd om dig.
Kram E

http://beatris.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Peter - 5 januari 2008 23:53

Nattis från Peter

Av Peter - 5 januari 2008 19:22

Grytan står på spisen och det doftar jäkligt gott ända ut i vardagsrummet. Ja jisses vilken sen middag det blir ikväll. Men den som väntar på nåt gott...   Take care Peter ...

Av Peter - 5 januari 2008 17:13

Take care Peter

Av Peter - 5 januari 2008 17:07

Ligger och kollar på en Eagles konsert och dricker kaffe, hundarna ligger i sina korgar och gnager på sina nykokta märgben... tja, en mjuk dag som smeker som en lätt sommarbris mitt i den kalla vintern...   Take care Peter ...

Av Peter - 4 januari 2008 17:43

Take care Peter

Presentation

Omröstning

Vad fick dej att hitta hit till min blogg?
 En ren tillfällighet
 Genom en annan blogg
 från nån lista
 på annat sätt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<<
September 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards