Direktlänk till inlägg 13 september 2007

Dagarna med Mia...

Av Peter - 13 september 2007 16:14

Har ni nån gång kännt... nej vi börjar om.

De var en gång, hm? nej fan de passar inte heller...

kanske skulle skriva "önska"... ett inlägg måste ju ha en början för annars blir det ju inte nåt slut, nu är det ett slut jag vill börja med eller mer att jag vill skriva om "slut". De var en gång ett slut kanske... suck! slut på mitt svamlande, nu hamnade mina tankar oredigerade på skärmen.

Okej nu kör vi,

har ni nån gång önskat att en dag inte skall ta slut? jag tar för givet att alla tänkt "Fan jag önskar att den här dagen är över snart" men har ni önskat att en dag skall vara för evigt? Jag upplever båda sorterna, idag tex vill jag att dagen kan få fortsätta i veckor, trots att jag igår önskade slut på den satans dagen innan den gav en fin natt.

Tänk om man kunde spara lite på en dag, skjuta upp slutet på den.

Ta den där dagen, stoppa den i en liten tändsticksask, och sen ta fram den under jobbiga stunder och och sen få tillbaka dom där känslorna som e varma, mjuka, lätt erotiska och bubblande...

Ja tänk...


Take care

Peter

 
 
BeaTris

BeaTris

13 september 2007 16:41

Visst har jag det.....men dessvärre gör dom ju det, tar slut. Minnet har man visserligen kvar men det avtar ju vartefter tiden går.

Kram E

http://beatris.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Peter - 5 januari 2008 23:53

Nattis från Peter

Av Peter - 5 januari 2008 19:22

Grytan står på spisen och det doftar jäkligt gott ända ut i vardagsrummet. Ja jisses vilken sen middag det blir ikväll. Men den som väntar på nåt gott...   Take care Peter ...

Av Peter - 5 januari 2008 17:13

Take care Peter

Av Peter - 5 januari 2008 17:07

Ligger och kollar på en Eagles konsert och dricker kaffe, hundarna ligger i sina korgar och gnager på sina nykokta märgben... tja, en mjuk dag som smeker som en lätt sommarbris mitt i den kalla vintern...   Take care Peter ...

Av Peter - 4 januari 2008 17:43

Take care Peter

Presentation

Omröstning

Vad fick dej att hitta hit till min blogg?
 En ren tillfällighet
 Genom en annan blogg
 från nån lista
 på annat sätt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<<
September 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards