Direktlänk till inlägg 12 september 2007

Blåst på pengarna

Av Peter - 12 september 2007 21:02

Mia flyttade ifrån sin sambo i mars, efter tre och ett halvt år av lögner, svek och misshandel, både fysiskt och psykiskt. De var jag som såg till att hon kom därifrån, gjorde det för att jag blev chockad över hur hon bara kröp ihop, satt rädd och tittade på klockan när han slutade jobbet, gick och la sig dom tider han bestämde på kvällen. Vår kontakt som började i februari blev snabbt 12-15 timmar per dygn och hon gick massor med promenader för att kunna prata med mig, sov med mobilen under kudden för att han inte skulle läsa mina mess, raderade datorn helt varje dag innan han kom från jobbet, ringde sin mamma dom tiderna när han inte märkte att hon gjorde det, Han upptäckte tillslut vår kontakt. Mia förklarade att hon pratade med ett medium dvs mig för att hon mådde så dåligt. Han hatade vår kontakt mer och mer eftersom jag började bygga upp Mias styrka sakta men säkert för att hjälpa henne därifrån, han såg ju hur hon allt mer ställde sig upp och stod på sig. I mars var hon stark nog att ringa sin pappa, berätta allt för dom visste inget om hur det var. Mias pappa och bror hämtade henne och hennes djur så hon kom därifrån. Hennes fd sambo var psykopat och mytoman och har utnyttjat henne på alla sätt...

Pga att hon fick betala hyror och annat, tex mobilabbonemang som hon skrivit under, internetlån hon tvingats ta under hot så har kontakten inte brutits för att han inte betalat det han är skyldig. Hon har inte vågat berätta för sin pappa om pengarna hon inte fått utan givit honom det som han lånat ut under hennes tid med sambon, därför har hon själv varit utan pengar länge och har inte ens råd med 70 kr i veckan för hjälp på psyk.

Vecka efter vecka har sambon sagt att han satt in alla dessa tusentals kronor på hennes konto och  hon har gråtit och tittat på det tomma kontot varje gång. jag har försökt att förklara att det bara varit lögner om skickade pengar och ikväll tillslut har hon erkännt för sig själv att tre och ett halvt år varit en enda stor lögn och att dessa pengar som inte finns några papper på aldrig kommer. Pga allt de här har de varit nära att hon skadar sig ikväll men hitills har det gått bra.


Take care

Peter

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Peter - 5 januari 2008 23:53

Nattis från Peter

Av Peter - 5 januari 2008 19:22

Grytan står på spisen och det doftar jäkligt gott ända ut i vardagsrummet. Ja jisses vilken sen middag det blir ikväll. Men den som väntar på nåt gott...   Take care Peter ...

Av Peter - 5 januari 2008 17:13

Take care Peter

Av Peter - 5 januari 2008 17:07

Ligger och kollar på en Eagles konsert och dricker kaffe, hundarna ligger i sina korgar och gnager på sina nykokta märgben... tja, en mjuk dag som smeker som en lätt sommarbris mitt i den kalla vintern...   Take care Peter ...

Av Peter - 4 januari 2008 17:43

Take care Peter

Presentation

Omröstning

Vad fick dej att hitta hit till min blogg?
 En ren tillfällighet
 Genom en annan blogg
 från nån lista
 på annat sätt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<<
September 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards