Direktlänk till inlägg 12 september 2007

Regn

Av Peter - 12 september 2007 19:21

När jag mötte dig

kom en dröm till mig

och jag drömde att jag sjöng en vacker sång

försökte minnas den, när jag vakna sen

men jag glömde bort en bit av bitens gång

jag kom ihåg de där om kärlek, och jag skrev ner de där om fred

men jag glömde att jag drömde nåt om regn

för solen sken och vem vill minnas regn...


Allt i allas liv, är ju relativt

och man får räkna med att ingenting består

och när du flytt din kos, så kom en tröstens blues

om att försöka önska, älska det man får

jag önskar skratt och sol och hälsa

och att allting jag rör blir guld

och jag önskar att jag önskade mig regn

lycklig den som bara önskar regn


så när jag tror jag äger lyckan

så kanske lyckan äger mej

och jag önskar att jag önskade mej regn

jag är en enkel typ som nöjer mej med regn


Take care

Peter

















 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Peter - 5 januari 2008 23:53

Nattis från Peter

Av Peter - 5 januari 2008 19:22

Grytan står på spisen och det doftar jäkligt gott ända ut i vardagsrummet. Ja jisses vilken sen middag det blir ikväll. Men den som väntar på nåt gott...   Take care Peter ...

Av Peter - 5 januari 2008 17:13

Take care Peter

Av Peter - 5 januari 2008 17:07

Ligger och kollar på en Eagles konsert och dricker kaffe, hundarna ligger i sina korgar och gnager på sina nykokta märgben... tja, en mjuk dag som smeker som en lätt sommarbris mitt i den kalla vintern...   Take care Peter ...

Av Peter - 4 januari 2008 17:43

Take care Peter

Presentation

Omröstning

Vad fick dej att hitta hit till min blogg?
 En ren tillfällighet
 Genom en annan blogg
 från nån lista
 på annat sätt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<<
September 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards