Direktlänk till inlägg 11 september 2007

En kvinnas lår kan få mig helt ur balans...

Av Peter - 11 september 2007 16:53

Kära läsare...


Besöket på psyk idag gick varken bra eller dåligt.

Nu i efterhand känns det rätt meningslöst att Mia gick dit och genomled den ångest och rädsla hon haft för att ens ta sig dit. Vi pratade 2 timmar inatt och till sist somnade hon i telefonen och jag hörde mardrömmarna börja innan jag slog av mobilen. Trodde aldrig hon skulle klara att gå dit idag utan vända på halva vägen...

En psykoterapeut som inte "gillar" mediciner så de blev ingen hjälp med lugnande eller nåt för sömnen, funderar just nu på om den kvinnan tar ansvar för om Mia skadar sig eller dör innan nästa besök på måndag.

Vågar knappt skriva att jag känner ett ansvar för många måste ju tycka att jag är galen, ja kanske rubbad som håller på så här.

Men det har gått jättebra efter besöket, Mia åkte och handlade lite nya kläder och de behövde hon på många sätt. Kvinnan på psyk glömde hennes namn hela tiden, sa att nu fick hon inte skada sig för dom skulle lösa allt genom att prata, tyckte de va onödigt att blanda in läkare eller lägga in Mia.

Ja ja... som ni  märkt redan så är jag envis och har en vilja av stål...

så det slutar inte med det här. Flera av er ville ju veta hur besöket gick...


Lår...


Dessa långa muskler

invirade i

varm

len

hud

jag vandrar med

ögonen

näsan

läpparna

från knäet upp till det

vackraste en kvinna har

det där lilla området hud

alldeles i vecket mellan

låret och skötet

och låren lägger sej

över mej

och ibland tror jag

att i en kvinnas lår

bor Gud

Du tvättar dom

och undrar

varför jag står där

förhäxad


Take care

Peter

 
 
BeaTris

BeaTris

11 september 2007 17:58

Den kvinnan borde inte vara inom psyk....prat kanske hjälper vid tidigt skede....men när ngn sitter med köttyxa & är beredd att ta livet av sig, har det inte gått lite väl långt då? Kan undra hur vissa människor fått sin tjänst.
Fortsätt kämpa så Mia får den hjälp hon är i behov av men ta hand om dig själv oxå.

Kram E

http://beatris.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Peter - 5 januari 2008 23:53

Nattis från Peter

Av Peter - 5 januari 2008 19:22

Grytan står på spisen och det doftar jäkligt gott ända ut i vardagsrummet. Ja jisses vilken sen middag det blir ikväll. Men den som väntar på nåt gott...   Take care Peter ...

Av Peter - 5 januari 2008 17:13

Take care Peter

Av Peter - 5 januari 2008 17:07

Ligger och kollar på en Eagles konsert och dricker kaffe, hundarna ligger i sina korgar och gnager på sina nykokta märgben... tja, en mjuk dag som smeker som en lätt sommarbris mitt i den kalla vintern...   Take care Peter ...

Av Peter - 4 januari 2008 17:43

Take care Peter

Presentation

Omröstning

Vad fick dej att hitta hit till min blogg?
 En ren tillfällighet
 Genom en annan blogg
 från nån lista
 på annat sätt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<<
September 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards