Direktlänk till inlägg 18 november 2007

Dottern är lämnad

Av Peter - 18 november 2007 18:28

Har lämnat min lilla tjej hos mamma för en vecka nu och kom just hem.

Skall ta det lugnt nu och pusta ut efter en vecka som gått i 180.

Det tar på krafterna att ha barn. Men jäklars va det redan känns tomt ikväll igen när man ser hennes rum och vet att hon inte är här på några dagar nu. Ja ja... de brukar gå över efter några timmar och man vänjer sej vid ensamheten igen.

Fast jag skall inte klaga för jag haar två underbara hundar och brorsan och föräldrarna i samma kvarter så direkt ensam är jag egentligen inte. Alla ni som har barnen hos er varannan vecka vet ändå vad jag talar om, och vi är ju tyvärr många som har det så.

Mia fortsätter att deppa och ligga där med sin ångest och panik. Det är inte mycket jag kan göra åt det och det vet hon också. Bara hon själv kan ta sej ur det om det skall bli någon förändring.


Take care

Peter

 
 
Helén

Helén

18 november 2007 21:44

Jag har äldsta sonen varannan vecka och det är verkligen ingen höjdare! Ibland känns det väldigt deppigt, man missar ju så mycket...

http://vardagsliv.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Peter - 5 januari 2008 23:53

Nattis från Peter

Av Peter - 5 januari 2008 19:22

Grytan står på spisen och det doftar jäkligt gott ända ut i vardagsrummet. Ja jisses vilken sen middag det blir ikväll. Men den som väntar på nåt gott...   Take care Peter ...

Av Peter - 5 januari 2008 17:13

Take care Peter

Av Peter - 5 januari 2008 17:07

Ligger och kollar på en Eagles konsert och dricker kaffe, hundarna ligger i sina korgar och gnager på sina nykokta märgben... tja, en mjuk dag som smeker som en lätt sommarbris mitt i den kalla vintern...   Take care Peter ...

Av Peter - 4 januari 2008 17:43

Take care Peter

Presentation

Omröstning

Vad fick dej att hitta hit till min blogg?
 En ren tillfällighet
 Genom en annan blogg
 från nån lista
 på annat sätt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards