Alla inlägg den 3 november 2007

Av Peter - 3 november 2007 23:23

Nu kryper jag under täcket och låter livets flod rinna utan mej i natt


Nattis från

Peter

Av Peter - 3 november 2007 23:10

Jag skall köpa en Volvo

en risig gammal bil

bara den har 4 hjul och en ratt

En Volvo 144 som låter som fan

gärna utan ljuddämpare

och obesiktad

Jag skall köra den där bilen

runt i stan och skrämma slag på folk

rusa motorn på tomgång

Den skall ta mej fram i livet

som en pansarvagn i krig

den skall köra över alla hinder

framför allt där det "inte går"

den skall kunna spränga alla spärrar

och köra ifrån hela jävla mänskligheten

som sitter där i sina dyra herrgårdsvagnar

och spyr över sin ångest och sina ofantligt

små löjliga obetydliga jävla problem

Jag skall vinka åt dom

när min risiga 144 vräker sej om på fel sida

i kurvorna...............

 Ja, så var det sagt det oxå.


Take care

Peter

Av Peter - 3 november 2007 22:48

Gud så vackert....

Take care

Peter

Av Peter - 3 november 2007 22:24

Bollplank

Amatörpsykolog

Lyssna på andra

Ge råd

ta till sig

ta på sej andras ångest

blir trött på lyssna

vara den starke

vem fan lyssnar på mej...

ser ni mej...

är jag osynlig....

räknas det hur jag mår?


Hjälp!

jag tappar bort mej själv

längs vägen...

hjälp mej någon.............................................
.....


Peter

Presentation

Omröstning

Vad fick dej att hitta hit till min blogg?
 En ren tillfällighet
 Genom en annan blogg
 från nån lista
 på annat sätt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards