Alla inlägg den 9 november 2007

Av Peter - 9 november 2007 19:34

En massa bra program hela kvällen och det tänker jag njuta av.

Orken att skriva saknas lite idag oxå. Men får jag bara lite tid så kommer jag igen.


Take care

Peter

Av Peter - 9 november 2007 00:03

Men va håller Peter på med....

har han slutat skriva?


Nä så illa är det inte, har bara inte haft nån lust att skriva och saknat tiden som bara försvinner. Har slagit mej ner vid teven nu efter en lååång dsg av tandläkarbesök och andra saker. Fan det går ju i ett hela tiden och det förstör verkligen in glädje i att skriva. Det händer jävligt mycket imorgon och det tänker jag dela med er. Mia skall göra testerna på psyk imorgon för att kolla ADHD, Damp och massa annat. Känns skrämande att få veta svaret.

Ni kommer att få veta hur det går. Jag tänker fortsätta med film och musiktips på dagarna men sällan nya saker utan gamla filmer och skivor som har ett värde för mej. Hoppas ni får en bra fredag.


Take care

Peter

Presentation

Omröstning

Vad fick dej att hitta hit till min blogg?
 En ren tillfällighet
 Genom en annan blogg
 från nån lista
 på annat sätt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards