Alla inlägg den 2 november 2007

Av Peter - 2 november 2007 23:21

Jag har ägnat kvällen åt lite hundvård, Min älsta hund som är 13 år har blivit lite nyklippt och fin. Själv är hon njätteglad åt det trots att det var jag som höll i saxen.

Skönt att hon ännu är så busig och lekfull trots åldern. Vi har varit ute i kylan en sväng nu och hundarna har somnat för kvällen. Jag tänkte oxå krypa ner nu.


Nattis från

Peter

Av Peter - 2 november 2007 18:20

Är ju nästan så man blir religös, börjar nynna nåt av Frälsningsarmen eller nåt sånt, Näää....


Men va vackert det är med alla ljusen på kyrkogården. Ett hav av stearinljus och lyktor. En urkraft i höstnatten som visar att...

Ja de vet jag faktiskt inte men de här inlägget börjar bli väl djupt och flummigt så bäst att sluta.


Take care

Peter

Av Peter - 2 november 2007 15:59

Dags att åka till kyrkogården och tända ljusen på gravarna...........

Av Peter - 2 november 2007 15:14

har tacos kvar sen igår så matlagningen blir tämligen enkel.

Alltså, det som behövs är en micro, en teve samt en bekväm soffa.

Hur låter det?


Take care

Peter

Av Peter - 2 november 2007 12:26

dottern åker till morfar över natten och vi packar och fixar här nu. Det skall ju vara utklädning till häxa oxå, sånt är viktigt dessa dagar för en 7 åring. Själv nöjer jag mej med att tända ljusen på gravarna ikväll. Blir ju barnledig över natten så jag kan bara ta det lugnt och njuta av tystnaden och lugnet som infinner sej. Vi har ett underbart väder här idag med sol och klarblå himmel. 6 grader och lite blåsigt. Men man njuter ju av varje solstråle den här årstiden. Vi ses senare mot kvällen.


Take care

Peter

Presentation

Omröstning

Vad fick dej att hitta hit till min blogg?
 En ren tillfällighet
 Genom en annan blogg
 från nån lista
 på annat sätt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards