Direktlänk till inlägg 4 november 2007

Ingen sömn...

Av Peter - 4 november 2007 00:58

Klev ur sängen och slog på teven nu.

kunde inte sova. Har ingen ro i kroppen och sov för länge i morse. Får bli en film på trean och nåt att äta. Mia har varit hemsk idag och jag drar mej undan allt mer vilket antagligen får henne att må än sämre men jag orkar inte bry mej utan fortsätter hålla mej undan. Har en underbar helg med min dotter och tänker inte låta henne förstöra den. Märker allt mer att det är Mia som behöver mej och inte tvärtom. Som ni märker så har jag börjat komma igång med skrivandet igen men det känns som nästan ingen läser inläggen längre. besöksstatistiken ligger ju ännu nere, så tanken på vem jag egentligen skriver till blir allt starkare. Vet ju att ni är några som tittar in och läser hela tiden men det känns ändå så ödsligt här för tillfället. Är så jäkla trött på Mia och irriterad oxå på att allt bara handlar om henne och hur hon mår så jag tycker att jag har all rätt i världen att dra mej undan. Jag har gjort allt för henne men det är ändå inte bra och jag är inte tillräcklig på något sätt så det får bli så här.

Filmen jag ser är efter en bok av John Grissham och verkar jäkligt bra så jag tänker ängna mej åt den nu.


Take care

Peter

 
 
BeaTris

BeaTris

4 november 2007 08:29

Saknar oxå statistiken, vet att några läser men vill veta hur många :)

Jag kan inte annat än hålla med dig om att du har rätt att dra dig undan, du vet ju hur jag tycker, hon har ingen rätt att behandla dig så. I ett förhållande ska det vara jämlikt & på lika villkor. Det är inte lätt i din situation men hur länge ska du orka? Jag kan inte säga vad du ska göra men ger dig rådet att sätta ner foten innan du tappar bort dig helt & hållet medans du fortfarande har förmåga att ge kärlek, för det kanske blir svårt i framtiden när du går igenom det du gör nu. Var rädd om dig själv helt enkelt.

*Kramar*

http://beatris.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Peter - 5 januari 2008 23:53

Nattis från Peter

Av Peter - 5 januari 2008 19:22

Grytan står på spisen och det doftar jäkligt gott ända ut i vardagsrummet. Ja jisses vilken sen middag det blir ikväll. Men den som väntar på nåt gott...   Take care Peter ...

Av Peter - 5 januari 2008 17:13

Take care Peter

Av Peter - 5 januari 2008 17:07

Ligger och kollar på en Eagles konsert och dricker kaffe, hundarna ligger i sina korgar och gnager på sina nykokta märgben... tja, en mjuk dag som smeker som en lätt sommarbris mitt i den kalla vintern...   Take care Peter ...

Av Peter - 4 januari 2008 17:43

Take care Peter

Presentation

Omröstning

Vad fick dej att hitta hit till min blogg?
 En ren tillfällighet
 Genom en annan blogg
 från nån lista
 på annat sätt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards